HTML

Tatran S125 Type 03A újraélesztése

1969-es Csehszlovák robogóm felújításának folyamata. 2011 nyárra szeretném ha érvényes műszakival robognánk az úton :)

2010.12.21. 19:59 Chucky#09

Újabb update!

Bátyóm írása:
Szerdán kezdtem el dolgozni a motoron, vagyis ismerkedni vele. Egész napos mutatvány volt, kezdődött a brigéciolos lemosással, néhol 3-4 mm vastag 30-40 éves kosszal szembesültem. Cél minden darab külön legyen és fémtiszta legyen. miután a kosz nagyját sikerült eltávolitani jött a kromofágos kezelés. Jó bitang festék van a kasztnin három-négyszeri átkenéssel se mart le mindent, de a drótkorong megold mindent. A kezemen keletkezett sérülést is az okozta :S. Néhol a festék alatt is rozsdafoltok vannak dehát fő az alaposság igy továbbra is a cél a fémtiszta body. igy a kromofág után jöhet a rozsdamaró.

CSÜTÖRTÖK : darabokban a váz kezd körvonalazodni a felújitás menete ami még több kérdést von csak maga után(bowdenek amik a helyükön vannak örökre szerelve, a kábelezés is érdekes dolog lesz.) Régi légszűrő helyére is kéne valami modernebb. Ma is megyünk le reméljük hétvégén már mehet a szórógittezés hogy tökéletes legyen a festés, hisz minden fázisnak az alapja az alapozás.

Közben fémtiszta lett minden, a Body egyben van, rajta van az üléstartó kallantyú is, így arra már csak az alapozás és a festés vár.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tatran.blog.hu/api/trackback/id/tr972530981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása